cool


 

Gedurende de wintermaanden slaap ik als het kan met de ramen open. goed voor de ventilatie en het is ook nog eens fris. Het kan niet altijd want als er wind staat is het ook gelijk een enorme stofboel. Sinds Qatar ben ik daar wel een beetje allergisch voor. Ook hier in Riyadh is er altijd stof in de lucht. Iedere dag de vloer nat afnemen levert een zwarte dweil op. 

Vannacht de koudste ooit voor mij hier in het Midden-Oosten. Volgens mijn telefoon was het slechts 2 graden Celsius vanmorgen rond zonsopkomst. Gelukkig lag ik diep onder mijn dekbedje.....

Eerder deze week was er sneeuw en hagel in de omgeving Tabuk. Ook in Qatar schijnt het gevroren te hebben in de woestijn.

www.msn.com/en-us/news/world/rare-snows-and-hailstorms-cover-the-saudi-desert/ar-AASYMjo


Comments

Popular Posts