Weer testen

op tijd op want 
07.00 open.......
not....

wel al 20 mensen voor me om 07.10
hek open om 07.30

uiteindelijk om kan ik om 07.45 binnen het hek zitten 

Na het wachten ging het hek open en konden we een volgnummertje trekken. Ik maak gebruik van de de blauwe bonnen: preferentie (ouderen van dagen, gehandicapten, zwangere vrouwen enz) en niet het rode bonnetje voor de normale klanten. Het levert nummer 42 op. 
gelukkig had ik een boekje meegenomen om de tijd door te komen want het duurde al met al een uur voor ik aan de beurt was.
Daar kwam ik er ook achter waarom het zo lang duurde. Het uitleggen van de procedure, het kiezen van de test, invoeren van de gegevens, controleren, uitprinten van het bewijs en het betalen alles duurde lang.
Bijvoorbeeld: nog even kijken naar het paspoort.....is het nummer wat ik voorlees correct.... nee..... nee.. ok nog een keer is het ...... nee na de tweede 8 moeten twee letters.... goed ik typ het nog een keer.... klopt het nu? Ja. Dus vier keer intypen van negen tekens: NW8B8LD53!!! 
Twee staafjes in mijn neus: een links en een rechts en ik kan weg. Al met kleine twee uur in Botafogo dus.

 

Comments

Popular Posts