zomerkamp

We gaan in het zomerkamp iets doen met game design. Dat was de mededeling van Di toen ze in Nederland gesproken had met Jurriaan en Sandra om een kunstwerk van Umberto mee naar Nederland te nemen. Ik had geen idee waar ze het over had. 
Games op mijn telefoon: niet. Spelletjes aan mij niet besteedt. DeComputers wereld is voor mij een verborgen gebied. Een laptop nog steeds een veredelde typemachine en een I-phone handig om mee te bellen of afentoe een foto te maken. 
Ik ben blijven steken bij electro.



Maar het bleek te gaan om serious games. Serieuze zaken verpakken als een spel. 
Tijdens onze ontmoeting vertelde Jurriaan enthousiast over de mogelijkheden.
Ook over de inzet van een ic-dagboek.
Leuk dacht ik.




Maar eerder dan verwacht kwam ik er mee in aanraking.
Direct na mijn vertrek naar KSA moest Di opgenomen worden met ernstige infectieverschijnselen. Ze viel flauw, had hoofdpijn, koorts en kon nauwelijks nog lopen. Of ik een boekje wilde aanmaken appte Sandra. 
Gedaan.

Zo kreeg het zomerkamp van EduMais opeens een andere dimensie (voor mij).

https://gamesfor.health/edumaisblog/?p=352





 

Comments

Popular Posts