Rub


 Dit is de toegangspoort tot een compound. Een fraaie oude Amerikaanse compound waar een aantal voormalige MAHD collega's wonen. Er zijn drie verschillende, genummerd 1-2-3 naast elkaar.

Ik werd hier opgepikt door S. die me masseuse had aanbevolen die op nummer 1 werkte.

Het was een groot verschil met de man die creme smeert op de Copacabana, mijn voormalige masseur van Powerade: Ernandez.
Dit was een vrouw uit de Filipijnen die gul met olie morste.
Anders dan een rub down na een lekkere training. Dat is lang geleden.
Ook de meer therapeutische behandelingen van Heiko zijn al weer een tijd terug.
Nu dus een totale massage door een wild vreemde. Soms wat ongemakkelijk zo'n eerste keer. Wat voelt ze wel en niet? Hoe reageer ik op harde handen op gevoelige plekken?
Het was leuk en leerzaam en ik vel mijn oordeel pas na de volgende keer die over twee weken op de rol staat.



Comments

Popular Posts