nieuwe start

 Op de dag dat ik mijn 64e levensjaar in ging verloor ik mijn I-phone. Hoe dan? Geen idee eerlijk gezegd. Na een vergadering via Teams dacht ik vanaf de hoofd wedstrijdlocatie van het schermen naar het atleten hotel te gaan voor een vergadering. Maar net voor ik de deur uit wilde gaan werd ik staande gehouden door de dokter. De vader van drie schermers ook. Hij hield me aan de praat en het begon te regenen.

Dus ik trok mijn jasje uit en een regenjack aan. Kwam desondanks verzopen aan bij het hotel. Na de bespreking dacht ik even whatsapp controleren en...... Toen was de telefoon weg.

Uiteindelijk via zoek I-phone wel de locatie gevonden maar niet de telefoon.

Terug naar het wedstrijdterrein maar niemand op de plek met mijn telefoon. Ook niet afgegeven. 

Vandaag als eerste weer gevraagd. Niks

Ik denk een verloren zaak. 

Zit niks anders op dan een nieuwe aanschaffen als ik Nederland ben.

misschien dan toch een upgrade met net zo'n goede camera als Diana al heeft.
 

Comments

Popular Posts