Op reis


 Ik had nog recht op een ticket.

Een keer per jaar naar 'huis' op kosten van de baas.
Dus het stond al een hele tijd vast.
Diana ging met wat passen en meten (Edumais - Rioranje school) ook
Op het vliegveld naar de nieuwe vertrekhal.
ruim op tijd, ondanks de stofstorm en onweersbui boven het vliegveld.
Ik tref eerst de docente Engels uit USA: Alabama.
En daarna de medewerkster van de ambassade, met haar kinderen.
We kletsen de tijd vliegt. 
Ik kijk naar buiten en zie geen vliegtuig. Bij de balie verzamelen zich zakenlieden.
Even poolshoogte nemen. 
Vlucht gecanceld, Marieke zwaait in de rij dat ze een mail van de KLM heeft ontvangen.
Ik kan op een vlucht naar Parijs en dan overstappen naar Schiphol.
Overstappen op charles de gaulle is een ramp.
Ik help het praatgrage dochtertje en het reisziek zoontje.
Door de stress heeft M. op de nieuwe instapkaarten geen liggage tags.
Paniek
wel gehaald. Ik zit op een andere vlucht.
Een cappuccino en een croissant later.
Maar de die blijft staan want er is een staking.
daardoor niet op de geplande 09.00 uur op de bosbaan met C.
maar wel om 12.30 bij Cobra museum lunch.
 

Comments

Popular Posts