losse eindjes

1. sinds lange tijd weer eens in een hotel zonder: plastic kaart als sleutel, een lift die alleen met een kaart werkt, groot buffet, airco. maar wel een gewone sleutel met houten hanger, gewoon schuifdeuren in de lift voor vier verdiepingen en dus maar ruimte voor drie personen (en een koffer), plastic stoelen en tafels en weinig keus maar wel goed te eten.

2. dus een kleine week voor 'de grote wedstrijd' wordt het team bekend gemaakt alleen de atleten, zonder de begeleiding. grote namen moeten verplicht mee doen aan deze 'eerste belangrijke wedstrijd van 2011". het is immers belangrijk dat de aartsrivaal op het continent wordt verslagen. dit is pas de opmaat voor 'de belangrijkste wedstrijd van het jaar 2011'. alles in het teken van de strijd tussen de amerika's dus.

3. ik liep een beetje hard in het mooie en grote park Ibrapuera. mijn gedachten gingen in het tweede rondje van ruim zes kilometer alle kanten op. ik zag dus wel de dikke jogger maar schatte zijn tempo verkeerd in, zag van de andere kant fietsers komen en BAM. headfirst! ik ging als een rugbyer die een try scoort over de grond. ik gleed door, rolde door en stond alweer. knieen licht gschaafd, linker onderarm beetje open, en op de borst groen/geel van het graspolletje dat ook tussen de stronken en stenn verscholen zat die ik door het schaduwspel en mijn losse gedachten dus niet had opgemerkt. toch lekker gelopen: 57'met val en bezoek aan toilet om de wonden schoon te maken met wat water.

4.
Goetzis met weer twee volle dagen met atletiek wat atletiek zo leuk maakt: persoonlijke -records, - drama's en - scores.

Comments

Popular Posts