wwww.................

© GL 2012 gerard lenting; wants lucht.

O termo percevejo é a designação comum a diversos insectos da ordem dos hemípteros, da subordem dos heterópteros. O nome de sua subordem em latim, Hemiptera, refere-se ao fato de as asas anteriores serem parcialmente endurecidas e parcialmente membranosas (nas pontas posteriores)... aldus de Portugese Wikipedia.

Want wat was waarschijnlijk? wwwwants............

Alle wantsen hebben een zuigsnuit en leven van uitzuigen: planten, zaden, andere insecten, of parasitair op andere dieren. Dus toen ik een grassprietje op de gevoelige plaat wilde vastleggen ( nou ja gevoelig ik heb mijn niet schudden plaatje standaard aan geklikt en de 14.1 mega pixels van de casio exilim doen de rest)met een super macro opname zag ik opeens een wants op een ander sprietje. Had ik het ene sprietje niet uitgekozen had ik de andere niet gezien waarschijnlijk en de wants al helemaal net. Maar ik was er erg verguld mee en tevreden ook nog. Best een beetje trots op deze foto.

Comments

Popular Posts