Verbazing

Verbazing wekkend.

Het wekte mijn verbazing dat (toevalligerwijs) drie en even later zelfs vier atleten uit mijn groep aanwezig waren op een doordeweekse trainingsavond. Bijna 19 jaar na dato wel te verstaan.
Sportmensen die van atletiek houden.
Atleten die van hun club houden.
Kortom liefhebbers pur sang.

Het wekte mijn verbazing minder dat er ook drie coaches op de baan stonden op een doordeweekse trainingsavond die ook al training gaven toen ik nog niet bij de Spartaan training gaf.
Sportmensen die van atletiek houden.
Atleten die van hun club houden.
Kortom vrijwilligers pur sang.

Het wekte mijn verbazing niet dat ook mijn opvolger op de baan stond op een doordeweekse trainingsavond die de Spartaan training verzorgde sinds ik op 1 april 2005 naar Qatar vertrok.
Sportmensen die van atletiek houden stimuleren
Atleten die van hun club houden binden
Kortom clubcoach pur sang.

Het blijft een speciale club: De Spartaan, Lisse.



Comments

Popular Posts