Kookplaat


 Het is dat ik weinig kook anders had het probleem zich al eerder aangediend. Een van de pitten deed het helemaal niet en een andere stopte steeds als het te heet werd. Er moest een elektricien komen. Volgens de manager zou dat de volgende week zijn. Dus de tweede week Maart. In de tussentijd niks gehoord tot ik soep wilde maken en de pit die stopte er ook helemaal stopte. Ik stelde de manager voor de plaat te vervangen. Hij zou een electricien sturen. Er zijn ondertussen nieuwe werkers op het park en het blijkt dat een (met pet) ook de electriciteit doet. Ik was even de deur uit toen ik een berichtje op de mobiel kreeg of ze kookplaat konden doen. Prima. Na een dikke twee uur kwam ik thuis en trof de plaat zo aan. Berichtje naar de manager hoe lang dit ging duren? Niet veel later was de jongen met pet er opnieuw. dit keer om twee pitten te vervangen. Geen reden meer om niet te koken. 

Comments

Popular Posts