kwijt

gelezen:
knip " Luchtvaartmaatschappijen zijn jaarlijks 2,5 miljard dollar kwijt aan het opsporen van zoekgeraakte bagage. Dat meldde het bedrijf Sita, dat de gegevens wereldwijd in kaart heeft gebracht. Volgens het bureau moet de opsporing beter worden geregeld, zeker met het oog op de groei die de luchtvaart doormaakt." knip.

Volgens mij wordt het niks! Ik bedoel de opsporing beter regelen is pas nodig als de bagage al is kwijt geraakt.
Dus het voorkomen dat de bagage niet arriveert, of ergens anders is, of totaal niet is vervoerd lijkt me eerste prioriteit.

Op de laatste vluchten die ik maakte, in Europa, in Midden Oosten en naar Zuid Afrika, iedere keer was er wel iemand in mijn gezelschap waarvan de bagage bij aankomst niet op de band lag.

Tijd voor opsporing verzocht extra: bagage.

Nu er steeds meer gevlogen wordt en er meer bagage mee genomen wordt in het ruim vanwege de minder handbagage regel zal er meer bagage verdwijnen.

Comments

Popular Posts