zoenen zoenen

gelezen

knip ... " De Tilburgse koekfabrikant Van der Breggen verandert de naam van de door de onderneming gemaakte negerzoenen in 'Buys Zoenen'. Het bedrijf geeft daarmee gehoor aan de kritiek dat de naam van de lekkernij racistisch zou zijn..." knip.


als liefhebber van de neger-kont (fraaie ruim opbollende glutei) en het zwarte pieten spel gaat het mij aan het hart dat een van mijn lievelings-snoep-koeken (naast de pennywafel en de gevulde koeken) de negerzoen gaat verdwijnen.
het happen in deze chocoladelaag en de direct daarop volgende zoete hap is ongeevenaard.
de aanblik van een negerzoen met een hap er uit is geweldig.

het schijnt racistisch te zijn! goh nooit zo bekeken .
een gekleurdemedemenszoen is een hele mond vol.
maar als je naar de negerzoen kijkt lijkt het meer op een mini-borst. een minderjarige negerborst als je het mij vraagt, schande. of als het melkchocolade zou zijn een lekker toplesshapborstje met een klein puntje, bah!

sinds ik dit gelezen heb durf ik geen melkwit meer te bestellen of laat staan iets als gele rijst.
tropische verrassingen in de vorm van een lichaamsdeel geven met de kriebels.

leve de negerzoen.
byus zoenen kan helemaal niet!
het moet natuurlijk michael reiziger zoenen zijn.

(of liever sherley wijdenbosch/ruth jacott/sylvana simons/ sophia bentoh! Want een zoen van een negerin mag er zijn, met van die lekkere grote zachte volle warme lippen waarachter dan een flonkerende witte tandenrij schuil gaat met een roze tongetje)

Comments

Popular Posts