geknipt

knip
Bijna de helft van de Nederlanders is ontevreden over het eigen uitgavenpatroon. Een op de tien koopt naar eigen zeggen vaak dingen waar men achteraf spijt van heeft. Ook is er kritiek op de uitgaven van de partner, zo blijkt uit onderzoek van Blauw Research in opdracht van InterBank.
knip...

49% zeg maar even voor het gemak is ontevreden
10% koopt iets spijtigs
= 59% die kritiek heeft op de eigen uitgave als je met je partner moet winkelen om weer iets spijtigs te kopen.

zal wel niet kloppen maar toch.....
mijn bijna ex- collega Stellan verzuchtte deze week bij het ordenen van zijn spullen voor de verhuizing: We just threw away a lot of crap but the strange thing is we NEVER buy crap!
en de andere bijna ex-collega Jorgen klaagde dat hij zoveel dingen niet mee kon nemen naar Noorwegen omdat de container al vol zat met 'rommel'. "my wife likes to decorate....", knipoogde hij.

Dus bij de inrichting van mijn nieuwe huis heb ik alle rotzooi van deze twee overgenomen voordat ik met mijn partner moet winkelen. L.O.L.

Comments

Popular Posts