toto

jarenlang speelde ik mee in de abonnee-lotto dubbele kans met postcode gedoe en weet ik wat al niet meer.
nooit iets gewonnen.
jarenlang speelde ik met de andere bezoekers aan de atletiektoernooien mee in onze eigen toto.
organisatie: arno mul. Nooit iets gewonnen behalve de eeuwige roem.
dit jaar speelde ik niet mee in de spartaantoto.
Pieter van langen scoorde geweldig. Ik deed niet mee dus kon ook niet winnen.
Las dat Stefan Verheij een prijs had gewonnen in de duitse toto dit jaar bij het EK
en ook Floor van Langen een prijs bij de EAA.
Had ik maar mee gedaan.

Hier in Doha is er bijna wekelijks wel een prijzenslag of een doe mee en win toto.
U raadt het al:
nog niks gewonnen

Gisteren bij de Pizza hut een kraslootje:
krrrrrassssss
en ja hoor........................................ een drinkbeker.

ik blijf dus maar weer meespelen.

Comments

Popular Posts