alarm

twee keer alarm in de afgelopen weken, beter gezegd twee keer werd mij van verschillende kanten gezegd let op! want klokhuis wordt herhaald.
nou herhalen ze in de zomer wel meer zonder dat er een H in de bovenhoek staat maar dit alarm was vanwege het feit dat ik in de atletiekafleveringen een rol speel. hoewel rol spelen niet juist is ik ben mezelf en dat lijkt een rol die me op het lijf geschreven is.
zo bleek ook uit diverse reacties in het voorjaar van 2005.
opgenomen in de zomer van 2004 en nu drie jaar later dus weer in de H(erhaling)
http://www.hetklokhuis.nl/

dus vanavond twee sms en een telefoontje: je bent in beeld (de sapcentrifuge!!!)

Comments

Anonymous said…
Ja Gerard, ik zag het toevallig ook.
Je kan het mooi uitleggen. ;)
Piet Walraven/Spartaan
Anonymous said…
Nog even weer gekeken via uitzending gemist. Het blijft leuk. En ik had goed opgelet, want vervolgens kon ik de vraag over de tienkamp bij de Canvascrack ook goed beantwoorden. Ook nog erg leerzaam dus... Geertje

Popular Posts