schrijven

het schrijven is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.
dan bedoel ik echt met pen op papier.
waarschijnlijk ligt op het bureautje van het sporthotel in Ostrava een stapeltje.
gericht aan de trouwe groep die een groet krijgt tijdens (weer) een buitenlands verblijf.
ik weet dat ze het leuk krijgen een kaart te ontvangen
en ik vindt het ook wel leuk te laten weten waar ik weer eens zit.
ik heb het lijstje voor de volgende trip al gemaakt.
niet als enige lees ik net:
knip ...Het versturen van de haast antieke ansichtkaart blijkt nog altijd favoriet als vakantiegroet. Het aantal 'cybergroeten' via sms of e-mail loopt ver achter bij het oude vertrouwde papieren bericht vanaf de camping of hotel. Tijdens een recent gehouden poll door TNT Post blijkt dat 68% van de vakantiegangers kiest voor de ansichtkaart. Liefst 50% (2185 deelnemers aan de enquête) stuurt meer dan vijf kaarten; 27% minder dan vijf.... knip.

GL: er staat niet bij dat het vinden van postzegels wel steeds moeilijker wordt!

Comments

Popular Posts