wespen

Ze zijn weer:
heel veel muggen
en vliegen
maar ook wespen

lees de tekst van wespen op de appeltaart van spinvis...................
(c) spinvis.
http://www.spinvis.nl/

Het wordt een hele mooie dag vandaagDe stoelen gaan naar buiten en er hangen nieuwe slingers in de hegMeneer van Ouwenaar zet alle dingen rechtHij fluit heel vals en zwaait naar de portierEr is behoorlijk wat bezoek vandaagWespen op de appeltaart, de koffie komt voorbijIk vind het best, ik zou niet weten wie er jarig is, hoeraOf hoe het nou toch verder moet met mijEn de dag is kort en en de dag is langs’Avonds zijn er stemmen en een liedje op de gangEn ik doe precies wat de dokter zegtGoed je groente eten en niet te laat naar bedNiet met die pen, niet op de grond, niet elke keer,niet in de zon, niet op die toon, niet tegen mijEn de wolken gaan voorbij, vaarwel vaarwelIk hoop maar dat er roze koeken zijnHet wordt een hele mooie dag vandaagIk weet zeker dat ze komt want ze was er gisteren ook, in donkerroodEn de zon scheen en toen aten we ChineesEn ik weet zeker dat ze wist dat ik naar haar keekZe is hier nieuw, ze is genoemd naar een prinsesAlles is zo anders nu sinds een week en 14 uur preciesIk weet niet wat ze van me vindt maar ik doe m’n bestZachtjes praten, rustig maarZe is zo stil, we drinken thee, het is al laat ze neemt haar pilDie neem haar veilig mee en zacht, naar het einde van de nachtSlaap wel, slaap welIk hoop maar dat ze nooit zo droomt als ikZe zeggen dat het wel iets frisser worden zou,Ze zeggen vaak hetzelfde en geregeld dat het goed is voor het grasIk weet nog steeds niet wie de jarige nou was en ook niet hoe het nu verder moet met mijDe dag is kort en de dag is langs’Avonds zijn er stemmen en een liedje op de gangEn ik doe precies wat de dokter zegtIk vind alles best en meneer van Ouwenaar zet alle dingen recht

Comments

Popular Posts