Villa achterwerk uit de kast



Laat ik beginnen met plakken en knippen uit de roddelrubrieken:

Rihanna is trots op haar achterwerk. De sexy R&B-zangeres onthult dat ze zichzelf graag in strakke pakjes hijst, omdat mannen er wild van worden. "Ik ben dol op mijn billen. Ik doe er alles aan om ze perfect te laten uitkomen", aldus de artieste.

Kylie Minogue vindt dat haar billen wel genoeg aandacht hebben gehad. De Australische zangeres heeft daarom besloten minder met haar achterste te schudden tijdens haar Europese tournee KYLIEX2008

Cameron Diaz zou graag een voller achterwerk hebben. De actrice toe dat ze graag wat vollere vormen wil hebben, bijvoorbeeld zoals Jennifer Lopez, Beyoncé Knowles en Mariah Carey.

Net als andere ‘intieme organen’ heeft het achter-werk verschillende eufemismes:
• achterste of achterwerk, ook wel achterhand,bips; derrière; krent
• onderdanen, schertsend positioneel; poep, van het Latijn voor achtersteven (zelf ook wel gebruikt); rotiplaat (wanneer het om platte billen gaat);zitvlak, schertsend ook zitvlees ;konen (ook gebruikt voor het vormgelijkend paar wangen)
• En dus kont
De reden? Aandacht voor de kont. Een lekkere kont is nooit ver weg. Een sprintkontje is snel weg. De werkelijke reden kwam ik tegen doordat ik op een aankondiging stootte van Ro Krom.

“To celebrate his 20th anniversary in dance, soul and funk music RoKrom and Supertracks records presents the concept album ‘The Fatty Boom Project’. “I want to treat the audience, my fans, and myself in a special way, and by releasing an album, 12” and videoclip with exlusive and original underground dancefloor material”.

RoKrom is 20 jaar actief in ‘dance music’ en om dat te vieren brengt hij ism Supertracks records het concept album ‘The Fatty Boom Project’ uit. 20 jaar funk, soul en dance als podium en studio artiest, dj en producer. “Ik wil het publiek, de fans en mijzelf trakteren op speciale wijze middels een cd, een vinyl 12” en een videoclip met smaakvolle nummers en reggae dubs voor de dansvloer”.
RoKrom, oprichter en producer van Gotcha!, Ro & Paradise Funk en OLaBOLA, drummer/mc bij Kraak & Smaak en dj Maestro’s Blue Note Trip: “Ik heb mijn netwerk aangesproken om een tekst van mij te voorzien van muziek door mijn favoriete Nederlandse dj’s en producers”.

Fatty Boom is een nummer over de liefde voor een mooie flinke meisjes kont. “Het viel me op dat veel dames een complex hebben over de omvang van hun achterste: in 99% van de gevallen zien ze zelf niet in hoe mooi hun kont is en denken dat deze twee keer zo groot is als in de werkelijkheid. In mijn opinie kan er niet genoeg bil zijn! Schud, beweeg, wiebel en sjans, wees trots op je features!”

De uitgenodigde producers reageerden unaniem positief, en het resultaat mag er zijn! Het is een sterke verzameling club en dub nummers geworden. Van house en techno (Chocolate Puma, Laidback Luke) tot Breakbeat Funk (Kraak & Smaak, GrandJackson, Longplayers, BGS Beats, Easy Aloha’s, C-mon), van lounge (Kokos, Baronner, Benny Sings) tot soca (369) en van afrobeat door AIFF (Afro Influenced Funk Federation) tot drum&bass door dj DoNotAsk. Dub mixen worden geleverd door Not Easy At All Productions, Smiley en Boss & Phatty.

De release datum van The Fatty Boom Project is gezet op eind februari 2008. Naast het drukke schema met Kraak & Smaak zullen er volgend op de release promotie optredens gedaan worden mmv een 1 uur durende dj/vj/mc set ism BGS Beats en vj Krijn Surie.

De Kraak & Smaak Fatty Boom versie getiteld 'Funk Ass Rotator' en is verkrijgbaar vanaf 26 november 2007 als 12" en als download via Jalapeno Records London.”

GL: Fatty Boom is a song about the love and celebration of any nice and firm woman’s butt.Butt what! Firm buttocks is a must……….

Uit de encyclopie: “ Steatopygia is a high degree of fat accumulation in and around the buttocks. The buttocks (singular: buttock) are rounded portions of the anatomy located on the posterior of the pelvic region of the apes, including humans and many other bipeds or quadrupeds.The deposit of fat is not confined to the glutei regions, but extends to the outside and front of the thighs, forming a thick layer reaching sometimes to the knee.
This development constitutes a genetic characteristic of the Khoisan. It is specially a feature of the women, but it occurs in a lesser degree in the males (in most genetic variations of Homo sapiens, females tend to exhibit a greater propensity to adipose tissue accumulation in the buttock region as compared with males).”

GL:
Zo’n billenpartij waar je gerust een spelletje op kon toepen! Zou ik wijlen Sjef Swinkels zeggen bij het zien van een sprint(st)ers-achterste.
Zelf denk ik direct aan het wassen in de tobbe op zaterdagmiddag voor de kachel achter het drooghekje. Waarbij vaak gezongen werd:
In een rijtuigie, in een rijtuigie
In een rijtuigie rejen we naar Vinkeveen
Op een dag in maart, zo kalm en bedaard
En maar schommelen en maar kijken naar de kont van 't paard
In een rijtuigie, in een rijtuigie
In een rijtuigie helemaal naar Vinkeveen
(gezongen door Leen Jongewaard en Wim sonneveld met van die oude mannen stemmetjes)

En dan werden mijn broertje of zusje of ik zelf, afhankelijk wie er met rode billen in de teil stond, helemaal kwaad


Zie hier de link voor de muziek.
http://www.rokrom.nl/fattyboom/fattyboom.html

Comments

Popular Posts