baantje

Gisteravond een vreemd gevoel in de benen. Ik herkende het gevoel wel. Na een lange dag op de baan zijn de benen stijf en zwaar. Typisch geval na een dag lang werken op de atletiekbaan.
Doordat de Cubaanse collega's nog niet terug zijn ( ze ondergaan nu wat wat wij al in een eerder stadium moesten doen om de papieren in orde te krijgen) neem ik de honneurs waar bij het discuswerpen en kogelslingeren. Lastig want ik ken de atleten onvoldoende en heb nauwelijks inzicht in het programma gehad. Dus was het vooral aftasten en de beginsituatie vaststellen. Daarna de lokale atleten met een meerkamptraining: ver en kogel. Tot slot een hordengymnastiek sessie met de atleten van Luiz: 400/800/400H.

Binnenkort, als het definitief is, meer te vertellen over het verblijf in Brazilie.
Er zit een soort van doorbraak aan te komen...................

Tot die tijd vermaak ik me weer prima met mijn atletiekbaantje.

Comments

Popular Posts