held

De echte held was natuurlijk Messi in een van de vele el classico's dezer dagen. Real Madrid - Messi 0-2.
Maar ook een Nederlands tintje. Ik citeer de Willem-VK-Vissers:
Afellay, 20 minuten voor tijd ingevallen voor Pedro, passeerde een kwartier voor tijd Marcelo op techniek en snelheid, zette strak voor en zag de inlopende Messi scoren
Wel geteld drieentwintig minuten voetbalde deze ex Elinkwijk/PSV-er op de rechter flank. Slechts 1x kon ik hem betrappen op een pass naar voren. De geneomde voorzet dus. Voor de rest was het alleen maar achteruit balletje terug leggen en dat mislukte ook nog vier keer. Toch wordt hij weer overal bejubeld in de Nederlandse kranten. Blijkt maar weer dat ik geen verstand van voetbal heb. Afijn.
Een tweede vervelende wedstrijd deze week dus in de Champions League en dat krijgt volgende week nog een vervolg ook. Ik denk dat ik die maar over sla. Gelukkig is de finale maar een wedstrijd. Kijken wie daar de knock out kan uitdelen en aan wie. Wint het one touch passing team of is het ijskonijn Sar de winnaar.
Misschien mag Affelay na afloop nog wel een stukje rappen maar van mij hoeft hij niet mee te spelen.

Comments

Popular Posts