vakjes

Net met een schok vastgesteld, bij het invullen van een enquete, dat ik een hokje ben opgeschoven. De tweede kleinere schok was dat het een enquete van een studerende dochter van een oud HAVO klasgenoot (schoolbank.nl) was: Cisca. (hersteld nu met c ipv k, sorry cis)

De vraag:

Wat is uw leeftijd?*

< 19 jaar 19 - 29 jaar 30 - 39 jaar 40 - 49 jaar 50 - 59 jaar 60 - 69 jaar > 69 jaar

Lekker overzichtelijk al die vakjes :)
Ik voel me nog niet eens zoveel ouder dan toen ik in de schoolbanken van de Nijenborg zat. Maar het is toch echt meer dan dertig jaar terug. Typte ik nu dertig (30)? Pff. Ok, ik voel me vaker dertig dan vijftig. Met nog twee vakjes te gaan hoop ik dat gevoel wel vast te houden. Mevrouw Lenting merkte op dat ik in ieder geval wel die eerdere vakjes keurig doorlopen had en nu dus moest genieten van het feit dat ik 51 ben. Klopt.

Maar goed het ging over het veilig gebruiken van energie. met een aparte website energieveilig.nl. daar had ik dus nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd. Had ik ook maar een vak moeten leren.

Comments

Popular Posts