montevideo

Het was vroeg op staan geblazen, want de vlucht stond gepland om 07.22. Dus zoals een goede reiziger betaamd ruim van te voren op het vliegveld 05.20. Geen mens te zien.... Gelukkig dus ook niemand voor me bij het inchecken of in de rij voor de scanner om over een rij bij de douane maar te zwijgen. Ik zat dus met mijn broodjes hagelslag al helemaal klaar om 05.35 voor gate 35. Lachen dus want de meute kwam gewoon 45 minuten van te voren.
Na de korte nacht dus bijgeslapen tijdens de drie uur vlucht. Mooi op tijd wakker voor mijn debuut op Uruguaanse grond en het internationale vliegveld van Montevideo.

In Uruguay nam ik, had ik gelezen op een site, geen taxi maar de bus. Had ik eigenlijk wel minder kunnen wisselen want nu kreeg ik voor de 200 BRL slechts 1600 Uru peso... en dit ritje was 45. Op de weg naar het centrum kwam ik dit tegen: een kerk met er naast een voetbalveld. Ideaal.





Het hotel ligt achter een winkelcentrum en tevens busstation.

had ook zomaar een ander vervoer middel kunnen zijn.



Comments

Popular Posts