some

De wekker ging vroeg. Ik wilde fris zijn bij de warming up van de atleten op het NK. Om half zes al rennend door het Ibruapuera park in Sao Paulo. Heerlijk over de half verharde paden langs de rand. Kronkelend slicht geaccidenteerd. Als ik een heuveltje op kom zie ik in mijn ooghoeken beweging bij een boom. Zonder snelheid te verminderen zie ik dat het een groepje is. Mannen. Maar ik zie ook handen om de boom. Ik ben de bocht om en kijk nog snel even om. Nog nooit iemand in deze uithoek gezien. Nu dus sex activiteit op de vroege ochtend. Waarschijnlijk zo uit de kroeg door. De drie mannen trekken zich af op een stel dat tegen de baan staat. Of het een mannenstel is weet ik niet. Een threesome of een fivesome. Zou dus ook een pentathlon kunnen zijn. Some activity on an early morning always a good start for the day. Het was een lekker rondje en ik laat even later me het ontbijt goed smaken.

Comments

Popular Posts