old friends new adventures

een berichtje met een verhaal.
toen ik in 2005 in Qatar begon met werken was dat het begin van een enorm avontuur. eerst in januari een sollicitatie ronde en direct ook toekomstige collega's ontmoet. waaronder twee 'bekende' gezichten van de atletiekbaan, beide uit Finland. Toen ik uiteindelijk begon in april kwamen er daarna nog een Duitser, een Argentijn, een Oezbeek, een Braziliaan bij + plus de support jongens uit Duitsland, Frankrijk, Australië). Dat werd een speciaal clubje atletiekmannen. We gingen de hele wereld over met onze jongens van de Aspire Academy. Gingen naar diverse regionale, continentale en ook wereldkampioenschappen. Ruim drie jaar lang werkte ik met ze samen en vier jaar lang gingen we we met elkaar om. Totdat ik naar Brazilië vertrok. Later ging Uwe naar Zweden en kort geleden Andres naar Argentinië... Opnieuw in andere atletiek-functies. zo is Uwe in Vaxjo in het trainingscentrum een spin in het web en is Andres vorige week begonnen als technisch hoofd binnen de bond. Ik trof Andres in Montevideo en we maakten een foto. Natuurlijk met bbq-food. Ik stuurde die naar Qatar, Zwitserland, Zweden en Argentinië en kreeg direct respons. Uwe drukte foto af en maakte direct deze bijgeplaatste foto. Geweldig. We hebben nu een bijeenkomst gepland in 2016 op de Copacabana tijdens de OS.....ouwe vrienden maar nog steeds nieuwe avonturen....

Comments

Popular Posts