balletje balletje

het aftellen tot de WK voetbal is in volle gang
de start op 9 juni valt samen met:
a. de eerste dag van het Aspire zomer trainingskamp
b. onze trouwdag.

ja even in deze volgorde want ik vertrek een week eerder al naar Nederland dus het trainingskamp en alles wat daarbij komt moet dus voor donderdag 1 juni klaar zijn.
en ja ook voor 'de trouwerij' moet nog het eea gebeuren.

het vreemde is met voetbal wat mij betreft dat ik het als spel niet echt interessant vindt maar als fenomeen wel. het gedoe er om heen, de mannetjes makerij, de opgeblazen zeepbel ten top en de commercie. Geweldig leuk.

lees ik net dit: (knip) Bij elke tegengoal die Nederland krijgt op het aanstaande wereldkampioenschap voetbal in Duitsland, krijgt de mobiele beller bij de Duitse telefoonaanbieder Klarmobil tien minunten gratis bellen. Dat staat zaterdag op de website van het bedrijf (knip)

Eerder deze ochtend las ik dat het Foppe de Haan (weer) niet lukt om een (alweer) zeer talrentvolle lichting jeugdige voetballers naar een finale te coachen op een belangrijk toernooi.
Begrijp me goed ik acht Foppe hoog en het weer slaat dus op het feit dat het weer eens een keer niet lukt. Niet met onder 18, onder 21 of met een Olympisch elftal lukt het een coach om ons zo geroemde hollandse school voetbal met een titel te bekronen.
Dus ik denk dat dat Duitse bedrijf zo maar een miljoenen moet betalen in de voorronden omdat
Nederland niet scoort en de tegenstanders wel!
(en dat terwijl ik wel een vandersar fan ben, doet extra pijn)

we tellen maar weer verder

Comments

Popular Posts