LAKS

Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) is dinsdag, op de achtste dag van de examens, overspoeld met klachten van scholieren. De organisatie kreeg volgens een woordvoerder ruim 13.000 klachten. Het was daarmee de drukste dag tot nu toe. (knip)

moet even terug denken aan de zomer van 1976. Een van de warmste ooit! En wij in het nieuwe aanbouw gedeelte van de christelijke mavo Siddeburen maar zwoegen. Ook aardrijkskunde. de werd gegeven door dhr. Walraven. Altijd keurig in het pak en en met mooie verhalen. We werkten met een boek genaamd de Geogordend en in dat boek werd een werkwijze gehanteerd die ik nu nog steeds gebruik.
hoofdzaken een driehoekje, belangrijke zaken een vierkantje en een opsomming met een dikke punt.
bij het LAKS komen veel klachten binnen soms hebben de scholieren een punt maar veel driehoekjes zie ik niet voorbij komen.
Nu was aardrijkskunde moeilijk lees ik. Daar had mijn meneer Walraven geen goed woord voor over gehad denk ik zo.

Comments

Popular Posts