als de kat

van huis is dan dansen de muizen op tafel.
de leiding gevende figuur binnen de atletiek is weg en direct zijn de assistent trainers niet of nauwelijks aanwezig.
niet zo heel erg, want weinig kwalitatieve inbreng, maar toch lastig want er zijn ook nog wedstrijden op het programma.
goed het kalenderjaar zit er bijna op en het eerste algemene trainingsblok ook dus kijkt iedereen uit naar de feestdagen. het slachtfeest valt bijna gelijk met kerst dus dat is mazzel ivm de opname van vrije dagen.
bijna het hele contigent coaches vertrekt dus naar 'huis' en slechts een enkeling blijft in Qatar.
tijdens mijn bezoek in Dubai zag ik een hele meute nederlanders op vakantietour. wat doen ze daar in vredesnaam dacht ik. terwijl het weer hier prima is was het in nederland slechts zo vingen we op.... tsja dat is een goede reden.
ik koester me nog maar een keer in de zonnestralen en neem het volgend jaar alvast een beetje door.

Comments

Popular Posts