met het oog op china

PEKING - China telt 47 miljoen bloggers. Dat meldden Chinese media zaterdag. In meer dan de helft (57 procent) van de gevallen gaat het om een blog van een vrouw.
Het internetgebruik is de laatste jaren enorm gegroeid in het communistische land. Volgens de autoriteiten kent China 180 miljoen internetgebruikers. Meer dan 20 miljoen Chinezen onder de achttien jaar maken gebruik van internet
...........knip

GL:
dus er komt ieder moment een chinees bij en ik dacht (met als bijnaam 'chinesie' op de middelbare school) kan ik het wel even rustig aan doen met het oog op DE dagen.
maar margreet is weer weg en heeft schiphol al op stelten gezet in d'r burka en vanochtend was het gewoon weer aan de slag.
er komt nog wel een nabrander maar dan moet ik weer mijn memorystick leeg maken (let/fig).
De laatste dagen van het jaar 2007 dus volop wereld muziek op radio 2 met de top 2000.
ieder jaar weer een feest.

of die chinezen echt zo dol zijn op internet wil ik met mijn eigen spleet(lach)oogjes wel in de zomer zelf zien

Comments

Popular Posts