weekendje

even weg in de golf
dus diana verbleef al in dubai en ik kon op haar zuur verdiende q airways miles voor 70 euro naar dubai vliegen.
nou duurt dat vliegen niet zo lang maar de reis al met al wel.
eerst de weekendspits in Doha dan lang op het vliegveld hangen, even drie kwartier in de lucht, en dan een heel stuk lopen en heel lang wachten voor de douane in dubai.
tel daarbij een uur tijdverschil en ik was pas om half een snachts bij mijn liefje.
snik.

we hebben lekker bijgekletst want het weekend er voor was ik natuurlijk in nederland en dus was er wel het eea bij te praten.
even geluierd aan het zwembad, beetje rondgekeken en een museumpje gepikt plus een jazzconcertje.
het weekend was om voor ik er erg in had en gelukkig verliep de terugweg sneller en was ik om 19,30 lokale tijd weer in ons eigen grote, lege huis in Doha.

Comments

Popular Posts