kramer

" Als eerste schaatser in 42 jaar is Sven Kramer er zondag in geslaagd bij een Nederlands kampioenschap allround alle afstanden te winnen. De 21-jarige Fries trad daarmee in de voetsporen van Kees Verkerk die op 26 en 27 december 1965 voor het laatst ongeslagen bleef op een NK allround. Verkerk deed dat destijds op de ijsbaan van Deventer, waar hij zijn concurrent Ard Schenk aftroefde..."

zo lees ik op nu.nl

het schaatsen gaat echt een beetje langs me heen. ik kijk naar de uitslagen en registreer het en dat is het.
emotie roept het nauwelijks op.
en dan te bedenken dat ik jarenlang met de nieuwe schaatsseizoen op schoot en tussntijden noterend dagen voor de tv door bracht.
eigenlijk sinds de tijd van ard en keesie

goeie gozer die Sven.
(van zijn vader was ik nooit een fan, voor wat dat waard is)

Comments

Popular Posts