in de war

gisteren een beetje in de war met de tijden. zat op een gegeven moment achter de computer en keek rechtsonder in de hoek naar de tijd aanduiding. raar dacht ik want buiten is het nog licht. hoe zit het ook al weer zuidelijk van de evenaar maar ook weer niet zo ver. zo toch donkerder moeten zijn? had wel een mail van diana ontvangen op een rare tijd maar die zat in Goa. en op skype zag ik wel iemand uit Qatar ook online. Het was uiteindelijk simpel want ik had mijn computer gewoon nog in de Qatarzone staan. Dat terwijl ik hier dus slechts 3 uur achter nederland aanloop (en dus nu vijf op Qatar en dus 7 op India). goed, vandaag is Diana aan haar laatste loodjes in de zandbak bezig en vliegt plaatselijke tijd 0.50 uur am (dinsdag ochtend eigenlijk) naar AMS/Schiphol. ik heb mijn klokje maar aangepast nu op de computer en een extra tijd voor Nederland in gesteld.
ps
door onweer denk ik was het internet er afentoe uit en heel traag dus ook met enige vertraging vandaag dit bericht. skypen was onmogelijk. balen.

Comments

Popular Posts