arbeidsvitaminen

Het radioprogramma Arbeidsvitaminen bestaat bijna 65 jaar en is daarmee het langstlopende radioprogramma ter wereld. (daarvoor kreeg het in 2006 een vermelding in het Guinness Book of Records, jawel). Nu gaat het naar Radio5 lees ik net in de T.

Het was in mijn beleving nog steeds op Hilversum2. Gewoon een uur plaatjes achter elkaar zonder aankondiging,waardoor je in de radiobode moest kijken welke nummers er te horen waren, en aangevraagd door een bedrijf in den lande. Maar de laatste tijd was het al meer een presentator show geworden. Niet slecht hoor met Wim Rigter en Gerard Ekdom.

Maar in mijn beleving is het nog steeds gekoppelt aan ziek thuis zijn, een kopje chocolade melk met vel, in de radiobode aanstrepen of je favoriete liedje van de dag al kwam. Niet vreemd dat het dus gaat verhuizen naar radio5 Nostalgia.

lees meer
http://www.telegraaf.nl/prive/7307998/__Arbeidsvitaminen_verhuist_naar_Radio_5__.html?sn=prive


nu zou ik eigenlijk labels of doorkliks moeten maken voor oude begrippen:
arbeidsvitaminen, hilversum 2, discjockey, radiobode, chocolademelk enz.
doe ik lekker niet.
ik luister gewoon in Brazilie naar Radio 10 gold 60&70's. ook hele lekkere arbeidsvitaminen. raindrops keep falling hoor ik mijn oor, wie zong dat ook al weer?
even opzoeken.......................

Comments

Popular Posts