tia

Tia Hellebaut moet afzeggen voor de Ivo Van Damme-Memorial, op vrijdag 27 augustus in Brussel. De 32-jarige olympische kampioene hoogspringen is zwanger van een tweede kindje.
bron sporza.be

ik ken ze een beetje tia en wim. en ze kunnen goed plannen en pieken. dit lijkt me een typisch bedrijfsongevalletje: onregelmatige cyclus, trainings cq wedstrijdeuforie, geluk enzovoorts. komt dat samen dan heb je zo maar een kink in de kabel met het oog op de OS van 2012. maar ik weet het niet (was er niet bij). Gefeliciteerd Wim en Tia en Lotte.

eerder kwam een andere tia voor mij in het nieuws. mijn persoonlijk nieuws. ook een samenloop veel heel veel dingen. floor van langen werd dit voorjaar vader. voor velen onverwacht. toen het kindje in singapore ter wereld kwam was de verrassing nog groter: Tia, werd ze genoemd. Floor en Ling zullen het nieuws van die andere Tia wel met extra aandacht volgen.

update:
zat er helemaal naast. zo zie je maar weer.
http://www.sporza.be/cm/sporza/atletiek/100818_Hellebaut_persco

Comments

Popular Posts