bizar


de vooraf al als bizar aangekondigde ontknoping van de vaderlandse voetbalcompetitie ging grotendeels aan mij voorbij.

dit heeft te maken met twee dingen:

1. op zondag is het weekend voor mij voorbij en is het de eerste werkdag.

2. door het uur tijdsverschil ging ik met de ruststanden van langs de lijn in mijn hoofd naar de training.


ad1. als op het werk dan ook nog dingen fout gaan, die echt geregeld moeten worden en ook nog een keer zaken fout gaan met de oplevering van de nieuwe Volvo dan heb je geen tijd meer over. Want de overige tijd heb ik met Joyce door gebracht! oa met een rondleiding in Aspire en een snel rondje door de nieuwe shopping mall: Villaggio.


ad2.

Joyce als aanhanger van Ajax had het dus zwaar! Gelukkig compenseerde het feit dat ze daags tevoren met Ronald de Boer op de foto was gegaan het enigszins........


nu.nl:

PSV is voor het derde jaar op rij kampioen geworden van de eredivisie. Op een zenuwslopende zondagmiddag won de ploeg van Ronald Koeman met 5-1 van Vitesse en haalde daarmee het kampioenschap, op doelsaldo omdat Ajax in Tilburg tegen Willem II op 2-0 bleef steken. AZ verloor op de slotdag met 3-2 tegen Excelsior


1 punt over

1 punt te kort

1 wedstrijd te veel

bizar

Comments

Popular Posts