3xc

ik keek met open mond naar de opening van bolt.
de eerste honderd in de bocht gingen zo hard!
dus pas op het rechte eind zag ik martina.
die gozer ging ook hard, veel harder dan ooit te voren.
een medaille voor curacao.
toen ik later weer keek was de persconferentie van de medaillewinnaars geweest en was toen was curacao de medaille al weer kwijt.
tevergeefs probeerde ik de slomo beelden van de nos te downloaden.
ik zag op een van de vele zenders die bolt herhaalden de bocht nog een keer.
maar ik keek scherp naar martina.
inderdaad misschien drie, vier keer raakte hij de lijn aan de binnenkant van zijn laan.
van afsnijden geen sprake maar wel van een overtreding: lane violation.
wat is dat jammer voor deze jongen.
churandi
curacao
champion
ik huilde een beetje met hem mee

Comments

Popular Posts