zondagochtend

op zondagochtend probeer ik mijn lange duurloop te doen. in de achterliggende weken heb ik wat op het strand gehobbeld. lastig want het zand was hard. net te hard voor blote voeten jammer genoeg. dus nadat ik dat aan den lijve had ondervonden liep ik de rest op schoenen maar wel met blaren onder de voet. het blijft voor mij een raadsel hoe ik iedere keer op de meest rare momenten op de meest vreemde plaatsen op loop. ik heb mijn oude asics achter gelaten in ieder geval voor een srilankees met maatje zeven.
vanochtend heerlijk weer lekker fris, open blauwe lucht, prima temperatuur en gewoon gelopen. gewoon de ene voet voor de andere terwijl de ene na de andere gedachte door het hoofd flitst. op het rondje sportzone om het khalifa stadion wat het rustig. ik liep eerst tegen de klok in naar aspire en toen weer met de klok mee naar huis.
geen horloge, geen hartslagmeter, geen idee. een typisch zondagochtend loopje.

thuis gekomen nog weer eens
http://www.youtube.com/watch?v=30HDkj_ODYk

vorige week kwamen C. en ik niet op haar naam! Chi Coltrane dus en wat blijkt...........
ze speelt in het komend najaar in oa Haarlem
http://chicoltrane.wtpromotions.com/frame.htm

lekkere zondag!met veel duintraining enzo

Comments

Popular Posts