blijer

Ik ben blijer. Churandy was blij maar ik ben ook heel blij.

Zelf was ik erg blij met de alle bekenden die (weer) hun gezicht lieten zien bij het EK. Van mijn eerste club (DEM) mijn eerste trainer (Hans Waalkens) mijn eerste reisgenoten naar atletiekevenmenten (WK1983) tot de vele atleten die ik in de afgelopen jaren heb mogen begeleiden. Dat velen daar van een rol hadden binnen de organistatie en jury, anderen zich manifesteerden in pers/media was geweldig om te zien. Dat er heel veel college trainers waren. Super. Nog blijer was ik dat er alweer oud atleten (DEM, Haarlemmermeer, Haarlem, Holland, Spartaan, AAC) met hun jonge kinderen rondliepen. Maar ook uit de regio/districtstrainingen en de nationale selecties door de jaren heen.

Heel heel veel bekenden gezien maar ook gemist bleek bij terugkomst na het lezen van twitter en Facebook. Er zaten ook zoveel mensen in het stadion ;)

Toch nog even wat benoemen

1. Samen met Ronald Vetter zowel CIOS als ALO opleiding gedaan. Samen districtstrainer. Nu is hij de meest succesvolle meerkampcoach in Nederland.

2. Dat op een gegeven moment Ivo van Haren, Stefan Verheij en Jolanda Keizer te horen/zien waren op tv.

3. Met Charles en Peter grootste deel samen heb kunnen genieten van dit EK.

Tsja, dat ik passie voor deze mooie sport heb mogen doorgeven maakt me nog blijer.

met yvonne van langen-wisse 



Comments

Popular Posts