Lent

"Lenting is toch een hardlooptrainer die met Kiplagat werkte? Wat heeft hardlopen met speerwerpen te maken???"
Zette me op een dwaalspoor.

"Broersen met Van Commenée en Van Lent naar Rio"
Zette met op een zijspoor.

Het was altijd al lastig:
eerst op de club. waar ik sprintte en hij lange afstand deed
later op school waar ik eerst atletiekles gaf en toen hij.
of toen we coachten hij triathlon en ik decathlon/heptathlon

Dat een van mijn pupillen sneller liep dan hij was leuk : voor Peter Zwiers 2u23'36 tegen 2u27'05 voor hem.
Wel bestaat een vanlent-band met Gerard op zang en gitaar
terwijl ik niet verder kwam dan meezingen op de pepernoten samba

Maar, maar nog steeds worden onze namen verwisseld.
Zelfs na al die jaren.

Gerard van Lent vs Gerard Lenting.
Kibet-van de Broek-Raymaekers vs Jaklofsky-Fransen-Constantio
10km-halve marathon-mararathon vs verspringen-hoogspringen-hordenlopen.

Goed dat een aantal vrienden me gewoon Lent zijn blijven noemen.





Comments

Popular Posts