aanpassen

gerard, jouw groep atleten wordt om half zes verwacht in de Dome.
= om 16.oo krijg ik te horen dat het niet door gaat.
jongens we vertrekken om kwart over vier met de bus.
= om 16.15 is er 1 jongen, de rest heeft extra lessen gekregen en komt net uit school.
Mohammed zorg dat je op tijd bij de fysio bent
= als ik kom kijken is er niemand, een kwartier later is het vol maar geen M., als hij even later toch verschijnt zeg ik dat hij zonder behandeling naar de training moet. hij kijkt me de hele training niet aan.
gerard, jouw groep atleten wordt om half zes verwacht in de Dome.
= om 17.25 vertrekken de boys en komen om 18.oo terug en krijg ik te horen dat het niet door is gegaan.
jongens morgen spelen we weer basketball en ronden we dit blok af.
= als ik om 07.00 uur bij de hal kom is de hal dicht en is electriciteit down, jongens door verkeershinder vijf minuten te laat 07.20.
= om 7.30 beginnen we buiten dus met voetbal.
coach do you know that our boys (from Al Sadd club) have to show for ceremony with the federation at six p,?
= ik weet van niks, Aspire weet van niks en de jongens horen het dus ook nu pas.

plannen is ook hier vooral aanpassen.


Comments

Popular Posts