zo maar

zo maar wat gedachten.
in de afgelopen week zakte de temperatuur 's nachts tot onder de 30 graden! dus ik denk de a.c. kan wel uit.
mis, gewoon te warm nog.
's morgens sta ik om half zes op en om even voor zessen loop ik naar de weg voor een taxi. niet zo heel erg warm denk ik. mis, het zweet straalt van mijn rug af.
als ik op de taxi moet wachten is de zon nog maar net op denk ik. mis, hij staat nog laag moet dus een zonnebril op maar die ligt thuis.
zaterdag lekker naar de AFL-finale kijken in een Aussie bar had ik bedacht. mis! door Rita is Foxsport niet in staat live feed te verzorgen en moeten we het doen met radiocommentaar via internet.
er zijn vier ronden voor de raffle er is een quiz en ik heb lootje voor de eerst scorende speler genoeg kansen om te winnen dacht ik. mis. nul uit zes......

soms heb je van die dagen.
gelukkig viel deze in het weekend.

zondag weer een gewone dag.

Comments

Popular Posts