dat had ik ook graag willen doen

deze week een aantal momenten gehad.
ik sta in de rij en twee dames treuzelen en blijven besluiteloos of ze nou wel of geen caramel op koude koffie shake willen of toch maar choco........
resoluut stapt een man naar voren legt gepast zijn geld neer en besteld een espresso.
dat had ik ook graag willen doen.
de witte auto wil me passeren, gaat op de bumper zitten, passeert dan rechts snijdt voor de volgende auto langs terug naar de linkerbaan en moet vervolgens hard op de rem om rechts af te kunnen slaan. de truckchauffeur die daardoor nog harder moet remmen vermorzelt bijna zijn claxon.
dat had ik ook graag willen doen.
tijdens de cross kampioenschappen klinkt het opeens coachcoach ik zie het lachende gezicht van de vader van een van mijn oud atleten. bij de volgende doorkomst maak ik een foto als hij breed uit lachend passeert. tijdens de laatste doorkomst is hij verbeten aan het vechten voor zijn positie met jongens die minstens tien jaar jonger zijn.
dat had ik ook graag willen doen.

nu las ik net
knip ...
Een 49-jarige trampassagier heeft donderdagochtend in Den Haag een tiener hardhandig uit een tram gegooid omdat hij zich stoorde aan de harde muziek die de 15-jarige had aanstaan. De jongen liep een hersenschudding op omdat hij hard op de grond belandde.
De knaap werd rond 09.00 uur op de Herman Costerstraat uit de tram gegooid. De man die dat deed is opgepakt, meldt de politie. De Hagenaar moet zich voor de rechter verantwoorden....

Ok ik ben 48 maar
dat had ik ook graag willen doen!!!

Comments

Popular Posts