gokje

's morgens in de krant gekeken aanvang: 18.00 uur
later bij een cappuccino las ik in een andere krant 19.00 uur
dus thuis nog maar even kijken op de webswite: 19.30

ik belde eerst met g. nee die kon niet om zes uur die had even later een vergadering.
dan met u. die had al iets anders
toen e. voor de zekerheid nog gebeld die met een strak schema zat waar 6 niet in pastte maa rhalf acht wel.

voor de zekerheid maar om half zeven naar stadion.
zou ik zien of er al rust was............
nee, ik zag de laatste stuiptrekkingen van de warming up.
en dat was nu net de reden dat ik wat 'eerder' was gegaan.

Qatar speelde de hele wedstrijd slecht (en hard tegen hard, onbehouwen zeg maar. wat j ekrijggt als je onvoldoende kwaliteit met inzet moet verbloemen en je 9 uit 10 te laat bent)
Zuid Korea speelde de eerste helft fris combinatie voetbal met verzorgd loopwerk maar wisselde bijna iedereen in de (loop van) tweede helft.

Ik zou zeggen: Japan wordt een zware dobber!

Doha, November 15, 2008— Qatar national football team held Korea Republic to 1-1 draw in the friendly match played at Jassem Bin Hamad stadium of Al Sadd sc on Friday. The match is part of the Qatari team's preparation for their official match against Japan on November 19, in Asian Zone qualifications for FIFA 2010 WC.
Tshong yong scored the opener for Qatar in the seventh minute but Fabio Caesar equalized for Qatar in the 73rd minute.

Comments

Popular Posts