raden maar

Het lijkt afentoe op het spelletje van de legendarische Kees Schilperoort: Raden maar...
Er is een Arabisch kampioenschap schieten aan de gang hier in Doha. De aankondiging op de site van het Olympisch commitee is duidelijk. Echter, geen enkele indicatie van wat wanneer waar plaats heeft. Zoals u als lezer/sportvolger/kenner wellicht weet kent de schietsport een enorm aanbod aan discplines, meer dan dertig, is een dag lang met haar 24 uur en het Olympisch schietcomplex Lussail enorm groot. Gisteren ben ik dus niet geweest kijken of ik de komende dagen toch wat info bij elkaar kan schrapen.
Ik was wel bij de nationale cross kampioenschappen atletiek. Hier had ik iets meer geluk. Op weg naar huis (net mevrouw Lenting op het vliegtuig gezet naar Dubai voor werk/cursus) kwam ik op een kruispunt wachtend voor het verkeerslicht een mila atleet van Aspire tegen. Ik hoorde toeteren en van de auto naast me ging het raampje naar benenden. Hey coach! Hey Ismael! You run today? Hij schudde zijn hoofd. Bukkara, tomorrow..... vraag ik. Yes I run. What time? eh eh I think four maybe three thirty, okay coach. See you!
Dus ik gisteren net over half vier op het grasveld van Ryaan. Het veld wat ik nog ken als onze uitwijkplek om te lopen tijdens de Asian Games en ook van de eerdere cross edities. De junioren en senioren lopen al!!!
Nog net op tijd dus om wat foto's te maken.
http://picasaweb.google.com/gerard.lenting/CrossCountryQatarNC2008#
Al Sadd wint alle categorien (behalve de mini's) en de Kenianen heersen. De Aspire jongens doen het redelijk maar pakken geen goud in hun leeftijdsgroep.

knip
Qatar’s Shooting Team confidently seized two gold and one silver in Wednesday’s events of the eighth edition of Arab Shooting Championship taking place from 11- 20 November at Losail International shooting complex.
Qatar’s shooter Ali Al Qahatani claimed gold medal in speed pistol event, as his compatriot Zafir Al Qahatani won the second gold in gun event, while in women category, Mahabouba Akhlaqi took silver in pistol event.
Qatar Shooting and Archery Federation (QSAF), Mohammad Bin Ali Al Ghanem praised country’s shooters achievement in the opener of the event, he stated that the achievement would motivate the team members to earn more medals during the remaining days of the championship..knip

dit weekend start ook het aziatisch artistieke gymnastiek toernooi: aanvang en inhoud nog niet bekend.

Mag ik het geluid nog 1x keer horen.............. Het is wel een bekend geluid he..........

Comments

Popular Posts