rare sportdag

Gisteren een rare sportdag. Ik laat hierbij graag mijn rondje hobbelen buiten beschouwing. Dus eerst de actieve sport. Op de Corniche was de start van Tour Qatar maar ik kwam pas later achter het starttijdstip. Op tv as het niet veel beter. Het skispringen in Sapporo ging niet door. Maar toen ik terug kwam van een coffee-break (bij starbucks nu het nog kan want wereldwijd gaat deze keten zwaar bezuinigen...)
had Vonn alweer van 'lokal matador' Riesch gewonnen. Even later miste bij de Noordse combinatie een favoriet de bocht en was de strijd om plaats een beslist. Had ik me verhueugd op het langlaufen wordt het afgelast! hallo het is wintersport hoor dus dan moet het koud zijn, maar de organisatie vond -22C te gek. (ik ook maar zeg dan niet dat omdat er nog belangrijke wedstrijden komen de achtervolging maar niet doorgaat) schaatsen dan maar. kramer wint niet maar is tevreden! want hij de allrounders achter zich heb je volgend jaar ook niks aan Sven, rijden man. bos kan zijn geluk niet op met brons want de rest van de nederlanders bakt er niks van. Anni is terug en Nathalie Bruintjes zit weer in de mix en dus in wachtkamer. de vrouwen-ploeg-achter-vol-ging-onder-uit.

en toen

toen brak sedoc twee keer het NR (eindelijk zou ik willen zeggen en d'r kan nog wel een tiende af schat ik zo)
toen weende federer zo dat iedereen werd. (en antwoordde nadal dat je je hele leven nederig moet blijven en hard moet blijven werken. hulde)
toen las ik dat phelps een waterpijp heeft gerookt en daarvoor zijn verontschuldigingen heeft aangeboden. (dit stond in een britse krant en niet in het eindhovens dagblad zal ik maar zeggen. maar waarom excuses?)
toen lag ik al in bed toen half amerika toe keek bij de super bowl.

toen dacht ik: wat een rare sportdag.

(oh ja, op het prikbord van de spartaan tussendoor de meerkampinterland gevolgd. leuk.)

Comments

Popular Posts