vergissing

ik vergis me regelmatig als ik donderdag bedoel zeg ik vrijdag. logisch, want donderdag is de dag voor het weekend toch? ook denk ik vaak op vrijdag dat het zaterdag op zaterdag zondag is. Zo komt het regelmatig voor dat ik op zondagochtend vroeg naar NL kijk, via de webcam, of soms zelfs (skype)bel, omdat de werkweek hier al weer begonnen is en mevrouw Lenting dus al weer om vijf uur de wekker liet klinglen. Terwijl dat nou net de dag is voor uitslapen enzo.
Het wordt nog lastiger als er opeens een vrije dag is in NL zoals Hemelvaart en de dag erna voor een deel van werkend nederland ook vrij is. Dan ben ik even het spoor bijster. En zo heb ik gisteren een paar keer de site van Hollandia bezocht voor de baancircuitwedstrijd. Niks. Raar dacht ik. Pas bij de derde keer dacht ik dat 'ie vandaag.
Vergissen is menselijk maar dit is toch wel heel erg stom.

Comments

Popular Posts