onderbreking


(c)GL2009 gerard lenting: Olympisch degen kampioene Heidemann wordt tweede bij Qatar GP 2009.

eerder deze week breaking news.
De zeer spannende partij van Federer tegen Jose Acasuso op Rolland Garros wordt onderbroken op de nederlandse tv zender omdat Ajax de nieuwe trainer presenteert: meneer M.C.(Martin)Jol.

De Belgische tv brak op haar zendschema in omdat een landgenoot Frank de Winne het luchtruim in gaat als leider van een onderzoeksteam ISS. De lancering van de Soyuz raket was live op de BRT.

maar nu de kop in het AD:
Playboy-model traint met Mannschaft

GL: ik denk brekend, baanbrekend nieuws.................

SHANGHAI - Om het Duitse voetbal in China te promoten heeft er wel een heel speciale gast met het Duitse voetbalelftal meegetraind. Britta Heidemann, winnares van het goud bij het schermen in Peking en naaktmodel voor de Playboy, voegde zich bij de selectie om een potje mee te trainen.
http://www.sportwereld.nl/voetbal/buitenlandsvoetbal/3254058/Playboymodel_traint_met_Mannschaft.html

Ik zie de foto maar zie niet direct een playmate. ik google en vind dat ze in 2004 geposeerd heeft nog voor ze zilver methet degen team won. Om dus te spreken van naaktmodel.
Het is de regerend Olympisch kampioen!
Als ik nog een keer de foto bekijk denk ik aan mijn eigen verzameling en zie het hoofd van Heidemann voor me. Even zoeken en voila. Heb ik zo maar een pin-up gefotografeerd.


http://de.wikipedia.org/wiki/Britta_Heidemann

Comments

Popular Posts