wennen

het blijft wennen
maar echt wennen doet het niet.

wat is er lekkerder dan een heerlijke douche?
weinig.
maar dan moet de straal wel lekker hard zijn en
het water op de juiste temperatuur.
echter
hier staat het water in een tank op het dak
zonder isolatie
en nu de nachttemp niet meer onder de 25 zakt
en de dagtemp boven de 40 is
levert het wassen en douchen voor mij een probleem op.
ja ik ben een watje
wanneer mevrouw lenting de koffie al lang en breed door de keel gegoten heeft ben ik nog niet begonnen (soms wel en dan verbrandt ik dus ook direct lippen of tong)
of wanneer rikkiewee al zijn pizza lang en breed achter de kiezen heeft zit ik nog rustig het eerste partje te blazen ter afkoeling.
om over afwassen en vastpakken van hete voorwerpen nog maar niet te spreken.
ik kan niet tegen heet water

kortom:
het water is te heeft om te douchen voor me.
het alternatief?
dus wasbak vol, aflaten koelen, en dan met een washandje het lijf onderhanden nemen.
en tandenpoetsen met water uit de fles

ik kijk dus nu al uit naar een heerlijke koele/koude harde straal water als ik weer in NL ben om te douchen.
wat kan het leven toch eenvoudig zijn.

Comments

Popular Posts