wat zou die nou doen


vanmorgen een trappenrondje gedaan.
rond de voetbalvelden van aspire loopt een finnbahn en die ligt voor driekwart lengte op een dijkje. alleen de kant van de aspire is op grondniveau. de rest van mijl gaat over het talud en loopt op en af.
eerst een rondje finnbahn, voor de verandering nu eens met de klok mee, en toen trappen. er zijn aan weerzijden van het teamhotel/nationaal voetbal team huis, twee trappen en ook aan de voorkant. de trappen aan de zijkant neem ik eerst: 1series 3h l/r en de andere 1s4hh. de trappen voor allemaal 1x. en dan naar de trappen die op de verhoging liggen tussen de velden 1-2 en 3-4-5. hier alle trappen 2x op 7 in getal.
toen uitdribbel op gras en even onder de watersproeiers doorlopen want het was al weer flink warm: 35+.
toen bedacht ik me opeens wat zou condoleeza rice nu doen?
die heeft dus continu de hele wereld over gevlogen en is nu weer aan het lesgeven op de universiteit. dus moet ze zeeen van tijd over hebben, toch. wat zou ze doen?
meer piano, meer lopen, meer sporten, meer lezen of gewoon meer van minder.
wellicht kwam het van het traplopen: op en af en terug op het zelfde niveau, maar het idee liet me niet meer los.
of zou ze helemaal los gaan en op jacht naar een partner................
of naar de tandarts om haar tanden te witten............
of
en toen vond ik deze foto.

Ze heeft weinig zitvlees dus een dubbele mat, de bal is zo zwaar dat de trainer tegenwicht moet geven, ze geeft niet op, ze werkt zich in het zweet.

Comments

Popular Posts