FB herinnering


Op 't gezichtenboek (FB) komt regelmatig een berichtje om je te herinneren aan een gebeurtenis op die dag en aantal jaren geleden. Dit gebeurde op 7 april  ook bij Mario en dus werd ik ook getagd.
Het was in het najaar van 2011 in Sao Paulo. Ik deed samen met mijn zeer gewaardeerde Spaanse collega Martinez een soort trainings/opleidingskamp voor: tienkamp/werpen/springen. We kennen elkaar van de vele ontmoetingen bij de meerkamp in Europa-cup verband en de indoor interlands maar hier zaten we samen in een hotelletje en hadden tijd om samen op te trekken. Erg leuk.
hij deed wat werpen en ik wat springen met meerkampers van BM&FBovespa olv Edemar. Edemar had toen drie tienkampers: Mario (in het blauw) Anderson (tussen mij en Edemar in) en Luis (de langste van het stel). 
Nu vijf jaar later is Anderson nog steeds op jacht naar de 8000 punten, probeert Luis de OS te halen en is Mario als enige tijd gestopt als atleet en speelt percussie in een feestband. 

Comments

Popular Posts