speciale verjaardag


Vandaag is het JOUW dag. Jouw ver-jaar-dag! Je bent mijn soulmate, mijn geliefde, mijn maatje, mijn echtgenoot, mijn man, mijn engel, mijn steun en toeverlaat, mijn champion, mijn ratio en mijn emotie. Je bent niet mijn bezit. Je bent een fantastisch mooi mens.Ik ben dankbaar dat wij met elkaar verbonden zijn, ook al zitter er oceanen tussen ons in, de verbondenheid blijft, is voelbaar.Ik ben dankbaar dat we al 11 jaar jouw ver-jaar-dag samen mogen vieren. Jij die oog hebt voor de details en ook de grote lijnen niet uit het oog verliest. Jij die aandacht hebt voor de ander en ook die voor jezelf in de gaten blijft houden.
Vandaag JOUW dag.
Vandaag JOUW dag.
Diana Nijboer's photo.
Dit was de post op FB van Diana, heel mooi, ontroerend en puur.




Comments

Popular Posts